четверг, 12 марта 2015 г.

Не видимість навчання, а результат


Рекомендую познайомитись зі статтею  Дарини Матат             

(Освіта України, №10, 09.03.2015)

Олег ТОПУЗОВ: НЕ ВИДИМІСТЬ НАВЧАННЯ, А РЕЗУЛЬТАТ
У Національній академії педагогічних наук України детально проаналізували чинні державні стандарти, навчальні програми та підручники для загальноосвітньої школи. Отримані результати стали підґрунтям для науково-аналітичної доповіді «Про зміст загальної середньої освіти». Один із співавторів документа – директор Інституту педагогіки НАПН України Олег ТОПУЗОВ – переконаний: ознайомившись із доповіддю, вчителі та методисти зрозуміють, які кроки потрібні для вдосконалення навчальних програм і змістового компонента предметів.

Виявляється, що на успішність сприймання навчальної інформації впливає навіть кількість слів у реченнях відповідного тексту. Тому бажано, щоб у підручниках для початкової школи вона не перевищувала 8, для семикласників – 10–12 слів у реченні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий